Wednesday, December 7, 2011

1st kuiz..BIO310!

Petang nii aku ade kuiz pertama..BIO310.


Chapter nyeaa.. Blood transfusion, blood replacement and the cardiovascular system.


Nampak macam sikit..tapi sebenar nyea banyak!


Aku bangun awal pagi tadi sebab nak sahur and siap siap pergi rollcall komander.


Nasib baik kelas pagi yang 2 jam tuu batal :)


Ade lahh jugak masa nak study..


Tapi.......ngantuk nyea aku tak boleh nak kata!


kecundang jua akhir nyeaaa







buku teks BIO310 aku..PTAR yang sponsor..heheheh



Kuiz aku tuu pukul 4 petang.

Syukur sebab aku dah habis study..tapi setakat baca dan buat short notes lahh

Jap lagi kena baca balik woo..setakat sekali tu memang tak lekat lahh kan?

HAHAHAH!

Tapi aku cam biasa, chill kan diri sendiri..sebab ni kuiz jeaa...

Namun, kuiz ni ade markah 5%, so memang tak boleh buat main main.



Bismillahhirrahmanirrahim. 

Ya Allah, permudahkan lahh kuiz BIO310 untuk ku dan rakan rakan ku pada petang ini.

Amin.






No comments:

Post a Comment