Wednesday, September 28, 2011

Real disappoinment

Tak tahu lahh kenapa most paper untuk final semester 4 ni aku rasa susah.


Seriously..or aku sorang jea yang cakap macam tuu?


Patut nyea makin lama makin bagus lahh GPA and makin mantap lahh CGPA.


But look at me, none of the above is happening.





Aku study but still tak berapa nak success..


Surely kena usaha lebih.


Well, setiap semester aku akan kaji and dapat at least 1 pengajaran..


Let me explain this thing.



Semester 1: PILIH KAWAN YANG BAIK DAN BOLEH BIMBING KITA
Semester 2: BUAT LATIHAN YANG SECUKUPNYA
Semester 3: JAGA CARRYMARKS SEBAB IT WAS SO IMPORTANT
Semester 4: START STUDY DAN BUAT PERSEDIAAN AWAL


Okay it sounds corny but it is true..for me.

Plus I guess I'm losing my motivation for this semester.

So I'm planning to buy this book..




Call me old fashioned but this is going to help me, because I know myself!

Perkara yang lepas jangan dikenang, so lepas ni nak fokus untuk paper last iaitu Biology.

So next semester, I can't wait to meet you..watch out!


For you, my next semester.

Lets study smart instead of study hard people :)

No comments:

Post a Comment