Tuesday, October 11, 2011

Lipstick kat tiang gol futsal kah?

Ini adalah movie zaman remaja yang paling aku suka..of all time!



Gol & Gincu

Did you guys ever heard of it?

Sure lahh pernah kann..hahah




Cerita ni released masa aku Form 2, so tahun 2005 lahh

Okay ni sinopsis dia yang paling simple,

When spoiled college Putri loses her hot boyfriend Edy, she tries to get him back by taking up futsal, a sport he's crazy about.


 Ni plak senarai nama pelakon pelakon nyea :



 Aku suka cerita ni sebab suka ngan watak Fazura sebagai Putri sebab dia cantik, cool n tak mudah patah semangat..cam syok jea tengok hidup dia..


Dan pasal cerita ni lahh aku banyak terpengaruh..contoh nyea aku nak masuk Lim Kok Wing Uni., main futsal, nak masuk Zouk..dalam mimpi je lahh hahah..



No comments:

Post a Comment