Saturday, October 22, 2011

Taylor Momsen yang sangat style!

Ahha aku ni untuk pengetahuan kalian baru berjinak jinak nak tengok drama bersiri english yang gak feymes ni iaitu..


Gossip Girl

Tapi aku bukan nyea nak cakap pasal drama ni..sebenar nyea nak story sikit mengenai satu watak dalam drama ni yang bagi aku agak annoying dan buat aku menyampah..hahah..

Nama dia Jenny Humphrey, kalau tak kenal aku tunjuk..dalam gambar kat atas tu dia pakai pink dress and nama betul dia ialah Taylor Momsen.




Comel kan? Kan? Kan? Hakhak! :D

Umur dia baru jea 18 tapi dah jadi penyanyi, pelakon, penulis lagu dan model..

Paling menarik nyea, orang ramai gelar kan dia 'young grunge' sebab dia selalu muncul kat khalayak ramai ngan imej 'rock star'..tapi memang seswai lahh..dia lead singer band ni kot!


The Pretty Reckless

Okay meh sini tengok sejumlah pictures dia yang aku rasa sangat menarik..












Kat dalam Gossip Girl nama gelaran dia 'Little J', so memandang kan nama aku pun start dari huruf J maka panggil lahh aku 'Miss J'..hakhakhak! :D









No comments:

Post a Comment