Sunday, October 9, 2011

Moment dalam Tren Sardin!

Hari jumaat lepas aku ngan adik aku yang nama Jass Nuur Farah Farzanah travel ke bandaraya kesayangan kami iaitu...




Pergi balik kami naik komuter jeaa..so ada lahh dalam 20 stesen! Bapak jauh!




Nampak tak? Dari Batang Kali ke Shah Alam..tambang RM6.40.

Keluar rumah pagi, so tak ada masalah lahh nak dapat tempat duduk dalam tren or whatsoever.

Tapi bayang kan masa kami nak balik -.-"

Gerak dari Shah Alam jea dah pukul 5 petang..

Jadi keadaan dalam tren umpama sardin!


Nasib baik manusia..bukan ikan, heheh

Haa ternyata sesak dan semak kann? I know!


Dan aku pasti kamu, kamu dan kamu pun mesti pernah duduk dalam tren sardin ni kann!


Tapi rasa selamat jugak lahh sebab aku ngan Zana naik Ladies Coach :)






Yaaa koc untuk perempuan sama ada tua atau muda..lelaki tak boleh buat muka tak malu nak duduk dalam koc ni okay!

Aku start guna ladies coach since 1 hari tuu aku kena tegur ngan satu pakcik di dalam coach biasa. 

Ni conversation kami..

Pakcik: Awak kenapa tak naik ladies coach?
Aku   : Ahha takde pape sebab pakcik..
       (sambil senyum kambing)
Pakcik: Ehh awak duduk ni awak tak rasa ke awak dah
        ambik hak dia ke nak duduk?
(*dia tu refer kan satu mamat tak dikenali tapi berdiri)
Aku   : Ahh sudah! Pakcik ni bagi soalan cepu cemas!
        (monolog dalaman semata-mata)
        tapi realiti nyea aku hanya mampu tersenyum..... 


Haa sejak saat tu aku buat keputusan rasmi kalau aku berseorangan atau ngan kawan kawan perempuan, aku akan naik ladies coach..


Yelah, sebab sebelum ni aku tak minat sangat ngan ladies coach..sebab tak boleh nak usha usha jejaka jejaka yang ada dalam tren..hahahah!


Tapi kann..dalam kesesakan tu aku sempat posing posing snap gambar :)






Jass Nuur Sarah Arina - Jass Nuur Farah Farzanah

So people, plan your journey well yeah :D

No comments:

Post a Comment