Tuesday, August 23, 2011

Super BEST but yet, damn tired!

20 Ogos 2011, Jawatankuasa Perwakilan Komander Kesatria UiTM N9 ade buat program Mencari Barakah. So sebagai salah seorang komander yang komited, maka aku pun sama hadir dan membantu kawan kawan komander lain menjayakan program ini :)


Yup, that's mine..Komander Rendah Muda Jass!



Okay sumpah penat sungguh..secara tak rasmi program start Jumaat malam lepas solat sunat Terawikh sampai pukul 3 pagi Sabtu tapi aku balik dulu dahh pukul 2 pagi tu sebab tak larat..kami setting barang barang yang nak dimasak siang nanti n also tempat majlis pelancaran program ni kat Anjung Seri Perpatih.

Now cakap pasal menu pulak. Hahah banyak makanan kami tauu..semua masak sendiri. Kami masak kerana salah satu tentatif ialah berbuka puasa bersama student MDAB yang didatangkan khas dari Melang!

Periuk besar dan tong gas yang berjasa

Menu Mencari Barakah 2011 :
  1. Nasi putih
  2. Lemang
  3. Rendang ayam 
  4. Daging masak asam pedas (aku tak rase tapi yang lain cakap sedap)
  5. Ikan keli goreng
  6. Sayur acar
  7. Bubur lambuk (terbaik yang pernah aku makan Ramadhan ni)
  8. Agar agar Milo
  9. Buah tembikai 
  10. Kurma
  11. Air yang manis tapi aku tak tau ape nama nyea
Ahha...banyak kann? Memang puas lahh makan..heheh!


Kali ni aku bertugas sebagai krew Biro Multimedia..kerja macam tak banyak..atau pun aku yang buat sikit..aku tak tauu lahh! Hahah tapi kerja aku semalam jadi photographer tak bertauliah. Best lahh pulak kan tangkap gambar pkai camera DSLR..heheh canggih tapi nak beli tak mampu...

Jadi kepada semua yang terlibat untuk program Mencari Barakah terutama nyea Cik Normahanim ngan Pak Abu n of course komander komander lain yang memang terbaik! Thanks a lot guys! 


Lemang! Lemang! Lemang!
Woot woot!


Next time buat lagi tauu :D







No comments:

Post a Comment