Sunday, September 11, 2011

OMG sushi? I like! :D

Kali ni post pasal makanan, tapi kenapa yea? Maybe sebab aku lapar and mula lahh aku buka Google Images, cari gambar makanan yang tak mungkin aku dapat makan selagi aku dalam kawasan Beting, Kuala Pilah ni haa..

Aku suka makan sushi. Siapa yang kenal kan aku ngan sushi ni pun aku dah lupaa..ngee :)

So cool! Sushi made up from Lego!

Walaupun aku suka makan sushi, tapi tak pernah lahh pulak aku makan sushi dari restoran sushi yang mahal mahal tuu..tak mampu..contoh nyeaa antara yang famous kat Malaysia ni ialahh...

Sangat canggihh..so jejak kaki pun tak pernah!
Jadi oleh kerana tidak mampu makan sushi di tempat yang canggih dan mahal, maka aku selalu beli kat supermarket supermarket macam ni

Kat sini punn boleh :)
Rasa sushi nyea still sedap.. Ada sekali tuu kawan aku cakap yang kami ni macam orang kaya kat Jepun sebab mereka pun hanya makan sushi bila ada event event, tapi kat sini nak makan tepi jalan pun takpe =)

Banyak nyeaa pilihan!

But my favourite is..

Harga tak sampai 10 ringgit Malaysia punn!
Okay sekarang memang sah sah aku lapar! Haishh cepat lahh habis exam, tak sabar nak makan sushi lagi.. Tapi ada jugak insan yang tak suka sushi macam roomate aku si Wani and dia. Pernah sekali tu aku makn sushi dalam kereta dia, oleh sebab tak tahan sangat dengan bau sushi tuu sampai kena buka tingkap..hahah!







No comments:

Post a Comment